Tässä kun joutuu vielä pari viikkoa odottamaan pizzabuzzailua nii jutustelua kaverin Vigo -kampanjasta.
Sain maistiaisia Beauty, Focus ja Active purkista ja omaksi suosikikseni nousi ehdottomasti Beauty sen hedelmäisen maun takia.
Purukumeissa maut katoaa nopeasti tovin jauhamisen jälkeen, mutta Vigon tapauksessa kyllä leuat kerkes ensin väsymään kuin että purkista olisi maku loppunu (kuten ystävä nerokkaasti asiasta mainitsi).
Vigoissa oli vielä suosituksena että niitä jauhettais suussa minimissään 10min jotta vitamiinit kerkiäisi imeytymään.

Oli todella kiva päästä osallistumaan ja saada tuntumaa buzzailusta ja sitä innokkaammin odotan illanviettoa jolloin pääsen itse buzzailemaan Dr.Oetkerin pizzoja sekä jännitys on nyt tiivistyny -> ilmottautuminen Lipton tee -kampanjaan on loppunu ja kohta selviää pääsenkö myös siihen mukaan.

Tässä linkkejä jutuissa mainitsemiin tuotteisiin:

www.buzzador.com/fi/campaign/vigo

www.buzzador.com/fi/campaign/dr-oetker-casa-di-mama

www.buzzador.com/fi/campaign/lipton-1

sekä ystäväni blogi:

buzz.blogaaja.fi/vigo-toiminnallinen-purukumi/